Een echte oplossing

Nadat onze keuken verbouwd was, bleek er een stukje vloer niet bedekt te worden met het al aanwezige laminaat (ook al van TopCarpet) en er was geen reserve materiaal voorhanden. Gebruik makend van de stukjes laminaat die onder de oude keuken uitkwamen, werd een ontbrekend deel gecreëerd en de naden van dezelfde kleur als het laminaat voorzien. Binnenkort komt er een plint op en zal niemand zien dat het een geïmproviseerde oplossing betreft!

• Advies N.v.t.
  • Assortiment N.v.t.
  • Levertijd N.v.t.
  • Vestiging Alkmaar, Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Vloeren

De PVC vloer is prachtig gelegd en de service uitstekend

Na de vloer al geruime tijd geleden gekocht te hebben is de vloer direct na de oplevering van onze woning professioneel gelegd. Ook de service daarna was top. Direct nadat er inbouwkasten geplaatst zijn werden de plinten geplaatst. De vloer lag er toen schitterend bij. Dit totdat een leverancier van een vrieskast de vloer beschadigde! Na contact via de e-mail is de schade al de volgende dag door Aanhuis kosteloos hersteld. In een woord: HULDE.

• Vestiging Alkmaar, Aanhuis.nl

Goed prettig

Goede verkoop begeleiding

• Ervaring met: Raamdecoratie

Goed advies, plaatsing en nazorg

Goed advies gekregen in de winkel over PVC vloeren. Keurig gelegd. De plinten lieten na verloop van tijd los. Ze zijn nogmaals gekomen om dit te verhelpen.

• Ervaring met: Vloeren

Vloer snel en goed gelegd

In de winkel hadden we een vloer uitgezocht na uitleg van een medewerker. Na een paar dagen kregen we een andere medewerker aan de deur met de mededeling dat we wat anders uit moesten zoeken, omdat de vloer die we uitgezocht hadden een plakvloer was en geen clicklaminaat. De kleuren waren ook iets anders wat ik erg jammer vond. Die eerste medewerker had ons dus niet goed voorgelicht. Uiteindelijk zijn we er toch heel blij mee, het staat heel mooi.

• Ervaring met: Vloeren

Woninginrichting aanhuis.nl heeft hele mooie vloer in mijn appartement gelegd Ben heel tevreden de afspraken waren goed het leggen van de vloer is prima gegaan en de service nadien was ook perfect Top bedrijf

Geweldig.

In de winkel uitstekend geadviseerd en bij ons thuis werd de vloer in twee dagen gelegd. De vakmannen van Top Carpets Alkmaar waren zeer kundig, vriendelijk en hebben hard gewerkt. Het resulteerde in een prachtige vloer waar we enorm trots op zijn. Een aanrader.

Amazing Work

The quality and speed of work is very good. They do the little things well, like turn up when they say they will, complete the job on time and budget. They are very knowledgeable about their craft and would highly recommend them.

Wij zijn zeer tevreden.

Woninginrichting aan huis Alkmaar is een prima bedrijf. Alles in één hand. Heerlijk! De vloer perfect, de jongens van het behang en schilderwerk zijn vaklui. Goed advies raamdecoratie, ziet er prachtig uit. De stalen deur is een beauty. En de kledingkast mooi en praktisch. Vanmiddag zijn de plinten erop gekomen. Klaar! Woninginrichting aan huis Alkmaar: een aanrader. Kina en Jan Oelen.

• Ervaring met: N.v.t.

Wat een aanrader, totale ontzorging!

Wat een bijzondere ervaring, echt totaal ontzorgd, we hebben de wanden, vloeren, trappen, raambekleding en de inbouwkast in onze slaapkamer in ons nieuwbouwhuis door WIAH laten verzorgen. In één woord; geweldig!! Afgeleverd door vakmannen en super nazorg door Danny & Joop. Dank jullie wel mannen, en een grote dank je wel aan alle vakmensen die ons huis hebben gemaakt tot wat we hoopten.

Top!!

Deze winkel heeft kwaliteit assortiment en alles onder één dak. Goede adviezen en de vloerverwarming/ vloer is heel mooi gelegd. Heel tevreden... ook gordijnen, duettes en trapbekleding besteld ...dus wordt vervolgd....

Professioneel

Al bij de eerste kennismaking bleek direct dat wij te maken hadden met iemand die ons kort en zakelijk informeerde over onze aan te schaffen spullen. Heel prettig, duidelijkheid. Aansluitend het plaatsen van een schitterende kast met spiegel op maat, het aanbrengen van raamdecoraties en het deskundig aanleggen van onze pvc-vloer door de gehele woning met het aanbrengen van de plinten. Al met al keurig uitgevoerd door zeer deskundige medewerkers.

In één woord: super!

Moeilijk. In een COVID periode een nieuwbouw appartement stofferen. Deze mannen uit Alkmaar hebben me daarbij super geholpen. Met als resultaat een strakke pvc visgraat. Inbetween gordijnen en een schuifkast op maat. Zeer tevreden over het traject en het uiteindelijke resultaat. Kan ze zeker aanbevelen! Patrick

Matig

De tijd tussen het opmeten van de hor en het plaatsen was wel heel erg lang. Ik had mijn akkoord gegeven voor de prijs van de hor. Op mijn mail heb ik geen reactie ontvangen dat ze de hor gingen bestellen en hoelang het zou gaan duren voordat ze deze zouden gaan plaatsen. Na ongeveer 3 maanden kreeg ik een belletje dat de hor de week daarop geplaatst zou worden. In de winkel was er aan mij verteld dat het ongeveer 3 weken zou duren voordat de hor geplaats zou worden maar in de praktijk duurde het iets langer.

• Assortiment N.v.t.
  • Ervaring met: Raamdecoratie

Snel en vakkundig

Binnen 24 uur was mijn zolder voorzien van een hele mooie pvc vloer

• Advies N.v.t.
  • Ervaring met: Vloeren

professioneel advies, goede service en fantastisch eindresultaat

Wij hebben ons hele huis laten inrichten door Top carpets Alkmaar. Van de vloerverwarming, vloeren, muren stuken en sausen, de raamdecoratie tot de inloopkast. Iedereen was erg vriendelijk en het werk is super netjes gedaan. We zijn erg tevreden over het eindresultaat!

• Ervaring met: Vloeren

Super service! Heel blij met de gordijnen

• Ervaring met: N.v.t.

Persoonlijk en vakkundig advies!

Wij hebben het contact als zeer prettig ervaren. Persoonlijk, ongedwongen en meedenkend. De levering en plaatsing is ook perfect gegaan dus wat ons betreft: ga zo door en zeker tot een volgende keer!

Wijnkamp 3 7470AB Goor

Over Aanhuis.nl

Je zoekt een nieuwe vloer, raamdecoratie of gordijnen? Je wilt interieuradvies of een kast op maat laten uittekenen? Je wordt blij van shutters en jouw trap moet nodig gerenoveerd worden? Bij Aanhuis.nl kan dat! Van advies tot inmeten en monteren; wij hebben alles onder één dak en onze vakmensen ontzorgen jou! Weet je dat wij ruim 70 winkels hebben en dus altijd bij jou in de buurt te vinden zijn?